Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(2)
Filia nr 18
(1)
Autor
Konarska-Pabiniak Barbara
(1)
Papuzińska Joanna (1939- )
(1)
Walczewska-Klimczak Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Płock (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Gatunek
Teatr polski
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Teatr (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Autorami publikacji są naukowcy Uniwersytetu Warszawskiego i specjaliści w dziedzinie twórczej edukacji dzieci i młodzieży z Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie oraz bibliotekarze z Książnicy Płockiej i z placówek samorządowych powiatu płockiego. Książkę recenzowali prof. Anna Przecławska i prof. Marcin Drzewiecki Wydawnictwo zawiera opis doświadczeń i obserwacji w pracy z małymi dziećmi /od 2 do 6 lat/ i podzielona jest na trzy części: Cz.I - zawiera teoretyczny kontekst do działań animacyjnych autorstwa Joanny Papuzińskiej, Grażyny Walczewskiej-Klimczak, Marii Parczewskiej i Janusza Byszewskiego Cz.II - relacje bibliotekarzy z prowadzonego projektu animacji czytelnictwa dziecięcego w latach 2000-2004 Cz.III - podsumowanie prowadzonych działań animacyjnych, wyniki obserwacji - jaki wpływ ma książka na rozwój psychiczny, intelektualno-emocjonalny dziecka. Książka zawiera przykładowe scenariusze zajęć, dokumentację fotograficzną oraz płytę CD z prowadzonych w bibliotekach form pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Biblioteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej